top of page

NISSAN SKYLINE

Na poletni dan, na bolj kot ne zapuščeni želežniški postaji blizu rudnika, smo nestrpni in polni pričakovanja čakali na voznico Nissana Skylina. Kepa v želodcu, potne roke in suha usta.

Naenkrat je močno zagrmelo, začudeni smo pogledali v nebo, saj je bil sončen dan. A v tistem se ob našem desnem boku pojavi 2.5 literska rumena pošast.V trenutku ko dobim ključe v roke, me spomin popelje nazaj v čase, ko sem kot majhen otrok občudoval to japonsko umetnost.


Nissan Skyline r34 GT-T v barvi lightning yellow z ‘body kitom’ GTR V-spec, pokrovom motorja Top Secret, na 18-palčnih platiščih Rota ter izpustom HKS SuperSilent. Tanek volan za boljši oprijem, avtomatski menjalnik z štirimi prestavami, notranjost popolnoma obdana z usnjem in trdi Sparco sedeži, ki te objamejo močneje kot tvoj partner v postelji. Krasen avto, čudovit stroj japonskega uma, briljantna igrača z zadnjim pogonom, vrstnim šestvaljnim motorjem in odzivno turbino, ter možnostjo f1 prestav na volanu, ki osreči vsakega, ki sede za volan.


Avto z volanom na desni strani, vendar te prav v stotinki sekunde prekomerne zagledanosti v svoje sposobnosti potisne na rob fizikalnih zakonov in takrat se divje oprimeš volana, začutiš srce v grlu in se prepustiš. Seveda so tukaj mali angeli z imenom super Hicas, ki delujejo na principu elektromotorja in za približno stopinjo lahko zavija tudi z zadnjimi kolesi. Hicas v praksi pomaga pri omenjenem oprijemu, hicas pri meni v praksi pomeni lažni občutek varnosti.





0 comments
bottom of page